poniedziałek, 15 lutego 2021

"Dziewięć minut" - Beth Flynn

 


   Dlaczego sięgnęłam po tę książkę? Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta – opis jej fabuły zainteresował mnie do tego stopnia, że gdy tylko przyjechałam do domu, od razu wzięłam się za czytanie. Przeczytałam tę opowieść w jeden dzień, a muszę przyznać, że rzadko mi się to zdarza. 

   Autorką książki jest Beth Flynn, która nie tylko jest autorką bestsellerów lecz także szczęśliwą mężatką i współwłaścicielką firmy budowlanej. Mieszka w Sapphire, mieście położonym w Karolinie Północnej i uwielbia jeździć na tylnym siedzeniu harleya swojego męża. Jednak za najważniejszą informację o naszej autorce uznaje tę, która mówi o wygranej walce Beth z rakiem piersi, która trwała dziewięć lat. Właśnie dzięki tej informacji uważam ją za niezwykle silną kobietę, ponieważ rzadko która kobieta walczy tak zaciekłe o siebie i swoje życie jak nasza autorka. 

   Książka opowiada historię porwanej dziewczyny. Jednak cała sytuacja nie wydarzyła się przez przypadek czy dla okupu, tylko dlatego że szef gangu motocyklowego pokochał ją od pierwszego wejrzenia. Mnóstwo wzlotów i upadków, namiętnych, a niekiedy nawet romantycznych chwil prowadzi do zakochania się Ginny w Grizzie. Niestety ich sielanka nie trwa długo, ponieważ na horyzoncie pojawiają się problemy, z którymi chyba nawet wielki i groźny szef sobie nie poradzi. Czy Ginny poradzi sobie w nowym świecie? Jakie problemy czyhają na zakochanych? Czy historia skończy się dobrze? Tego można się dowiedzieć tylko czytając tę książkę. 

   Z całego serca polecam książkę, która pochłonęła mnie absolutnie i pokazała mi tę drugą, bardziej niebezpieczną stronę Ameryki XX wieku. Tak jak wcześniej pisałam, przeczytałam ją tylko w jeden dzień, a rzadko się to zdarza, ponieważ (nie ukrywając) jestem dość wybredna jeśli chodzi o książki. 

  Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam i sięgnięcie po tę lekturę, do czego gorąco zachęcam. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...