poniedziałek, 1 lutego 2021

O autorkach słów kilka...

 Od czego zacząć nasze pisanie? Chyba od tego, ze powinnyśmy  przedstawić się😊 Pewnie znacie nas ze szkolnych korytarzy, choć teraz –  gdy szkoła przeniosła się do rzeczywistości wirtualnej – możecie nas nie pamiętać, zatem kilka słów o nas…


Hejka! Jestem Sylwia. Znajomi mówią na mnie Wilkołaczka, bo uwielbiam nocami czytać książki lub oglądać seriale fantasy. Jeśli chodzi o książki, to każdą z nich przeczytam, ale oczywiście nie każda mi się spodoba. Oprócz tych dwóch zamiłowań lubię jeszcze pisać opowiadania i wręcz kocham słuchać muzyki. Dla mnie dzień bez muzyki to dzień stracony. Nie mam problemów z wystąpieniami publicznymi, więc występowałam jako aktorka w przedstawieniach dla dzieci (nie było ich dużo, ale jednak jakieś są). Aha! Zapomniałabym wspomnieć o fotografii! Uwielbiam robić zdjęcia. Kiedy  widzę ładny widok czy przedmiot, robię zdjęcia. Nie potrafię się temu oprzeć! Na naszym blogu będziecie mogli przeczytać recenzje książek, filmów, które wzbudziły moje zainteresowanie, także moje opowiadania i zobaczyć wykonane przeze mnie zdjęcia.

A może Ty też interesujesz się tym co ja, albo masz coś fajnego do opowiedzenia? Śmiało! Napisz do nas i porozmawiaj z nami, a my postaramy się opublikować Twoją twórczość na naszym blogu. Gorąco zapraszam wszystkich do czytania naszego bloga i do współpracy z nami. Im nas będzie więcej- tym lepiej!


Ahoj Książkowi Piraci! Jestem Małgorzata. Dla przyjaciół Nocna Sowa. I nie, nie mam nic wspólnego z żeglarstwem, choć lubię morze i statki. Jak na nocne zwierzę przystało, czytam, gdy już zapadnie zmrok. To najlepsza pora na mocny thriller lub kryminał. Nie ma lekko. Gdy już wrócę ze świata nocnej wyobraźni, zajmuje się fotografią. Oczywiście nie można zapomnieć o muzyce. Bez niej wszystko traci swój urok😊


Na koniec ja –Agnieszka Mańka - czyli dorosły opiekun, który musi spinać wszystko w całość i dbać o stronę językowo - stylistyczną bloga, czyli wykonywać żmudną, mrówczą pracę… I do tego mało efektowną... 😊 Choć nie ukrywam, ze i moje teksty będziecie mogli czasem przeczytać, bo podobnie jak Sylwia i Gosia uwielbiam dobrą książkę i film. Na co dzień jestem polonistką, opiekunką kierunku psychologiczno – pedagogicznego, w ramach mojej innowacji prowadzę także zajęcia z komunikacji perswazyjnej oraz pracuję w szkolnej bibliotece. Od teraz jestem opiekunką niniejszego bloga i już drżę przed młodzieńczą energią i zapałem Sylwii i Gosi, bo pracy zapowiada się wiele😊

Wszystkich zainteresowanych współpracą/publikacją, proszę o kontakt: agamanka@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...