poniedziałek, 19 kwietnia 2021

„Wymrrrruczane szczęście” - Joanna Szarańska


 

Czemu sięgnęłam po „Wymrrrruczane Szczęście”? To proste- zobaczyłam ją na innym blogu. Zaciekawiła mnie okładka, a później zaciekawienie podsyciły słodziutkie kotki, urozmaicające brzegi stron.  Byłam bardzo ciekawa, co te kotki mi opowiedzą. Kupiłam więc książkę, przyszłam do domu i zostałam wchłonięta w zabawny  wir wymruczanej historii.

 

*                                       *                                      *

 

Emilia Kot- jedna z głównych bohaterek próbuje stanąć na nogi po rozwodzie. Jednak sytuacji nie ułatwia dwójka małych rozbójników: Sabinka i Sebastian. Pewnego dnia, pod wpływem wydarzeń bliźniaki uświadamiają sobie, że do pełni szczęści potrzeba im jednej rzeczy. Właściwie, to nie rzeczy, a żyjątka- kota. Jednak mama się na to nie ma zamiaru zgodzić. Mimo coraz większych sprzeciwów bliźniaki są nieugięte i za wszelką cenę starają się zdobyć obiekt swoich marzeń. Prowadzi to do wymyślania planów, które są prowodyrem różnych, komicznych sytuacji.  

W czasie, gdy bliźniaki kombinują, ich mama rozpoczyna pracę u pewnego pisarza. Ów pisarz nie jest zadowolony z tej współpracy, jednak jego współlokatorka, kotka o imieniu Cholera, wydaje się z tego powodu zadowolona. Kotka kręci się to tu, to tam, aż natrafia na Sabinkę i Sebastiana. Gdy kotka pozwoliła się dotknąć dzieciom, te oniemiały z zachwytu. 

 

Jak potoczą się losy bohaterów? Czy Emilia zgodzi się na kota? Jak Cholera zareaguje na ogrom miłości? I jakie śmieszne sytuacje przydarzą się rodzinie Kotów?

 

Tego wszystkiego dowiecie się, czytając tę niesamowitą, pełną zabawnych zawirowań oraz nieoczekiwanych zachowań lekturę. Dzięki lekkiemu i zabawnemu stylowi autorki tekstu, przez książkę się wręcz płynie. Moim zdaniem jest to idealna pozycja na poprawę humoru oraz na odprężenie się.

 

Z całego serca zachęcam wszystkich do przeczytania tej książki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...