środa, 2 czerwca 2021

"Marionetka" - Paulina Jurga

 


    Na początku muszę wspomnieć, że jest to drugi tom z serii „Rosyjska Mafia”,  którą pokochałam od pierwszego słowa. Gdy tylko książka pojawiła się w przedsprzedaży, zamówiłam ją  i z niecierpliwością czekałam aż przyjdzie do mnie przesyłka. Książka tak bardzo mnie wciągnęła,  że ani się spostrzegłam, a już było po północy. Przeczytałam ją w 5 godzin z drobnymi przerwami, co dla mnie oznacza, że książka jest po prostu niesamowita. 

    Miałam przyjemność przeprowadzić wywiad z autorką, a co za tym idzie, poznać ją nieco bliżej i zadać kilka pytań. Po wywiadzie jeszcze bardziej byłam zaciekawiona, co się będzie działo w następnej części serii.

    Autorką książki jest Paulina Jurga – nauczycielka, matka i przede wszystkim kobieta z wielkim dystansem do siebie, poczuciem humoru oraz (jak sama o sobie mówi) z nazbyt wybujałą wyobraźnią. Kocha czekoladę, dobre książki i ambitny film. Chętnie koresponduje ze swoimi fanami i odpowiada na pytania związane ze swoją twórczością. Ciekawostką jest to, że już 16 czerwca 2021 roku będziemy mieli okazję przeczytać opowiadanie jej autorstwa, które znajdziemy w antologii „Niegrzeczne Last Minute”.

    W "Marionetce" Nikołaj będzie musiał walczyć o miłość Marty, natomiast ona będzie musiała stawić czoła przeciwnościom losu. Zraniona, nie mająca nikogo przy sobie, nie potrafiąca nikomu zaufać,  stoczy walkę o uratowanie swojej przyjaciółki Karoliny. 

    Jakie przeciwności losu czekają zakochanych? Czy starszy brat Marty da jej spokój? Co się stanie, kiedy na jaw wyjdą tajemnice, a wszystkie plany posypią się jak domki z kart? Tego dowiecie się,  czytając tę książkę, do czego zachęcam Was z całego serca. 

    Ja jestem zachwycona książką, ponieważ jej fabuła wciągnęła mnie do końca a lekkie pióro autorki pozwala na łatwe, przyjemne u szybkie przeczytanie książki. Proszę nie myślcie, że poprzez „szybkie przeczytanie książki” mam na myśli również „niedokładne”. Nie, nic z tych rzeczy. Książka jest tak świetnie napisana, że czytelnik pamięta wszystkie szczegóły (nawet te najmniejsze) długo po przeczytaniu jej. 

    Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was swoją recenzją i sięgniecie po książkę Pauliny. Mam również nadzieję, że razem ze mną będziecie wyczekiwać następnej części serii, która ukaże się niebawem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...