środa, 16 czerwca 2021

„Niegrzeczne Last Minute”

 


    Gdy tylko dowiedziałam się, że powstanie książka, w której zostaną zawarte opowiadania autorstwa moich ulubionych pisarzy, od razu postanowiłam ją zamówić. Trochę na nią czekałam, ale w końcu (ku mojemu zaskoczeniu) paczka przyszła na dwa dni przed premierą książki, która jest datowana na 16 czerwca 2021 r. Jak sam tytuł wskazuje, antologia zawiera opowiadania o tematyce wakacyjnej z domieszką historii miłosnych i erotyzmu. Znajdziecie w niej historie, które dzieją się za granicą, ale też w Polsce. Niektóre ciągną się latami, co tylko dodaje uroku danemu opowiadaniu, ale są tez takie, których fabuła obejmuje tylko kilka dni. Przeczytacie opowiadania, które dadzą Wam do myślenia albo pobudzą Waszą fantazję. Pozwolą Wam zasmakować rajskich wakacji i zabiorą Was do świata bohaterów, wzbudzając w Was zazdrość, ale też nadzieję na takie same przygody.

     Autorami antologii są niezwykli pisarze – Katarzyna Bester, Ewelina Dobosz , Gabriela Gargaś, Paulina Jurga, Paulina Klepacz, Anna Langner, Sonia Rosa, Emilia Szelest, Magdalena Witkiewicz oraz jedyny rodzynek wśród kobiet, czyli Alek Rogoziński. Mnie zachwyciły wszystkie opowiadania, chyba trudno byłoby wybrać mi najlepsze. Każde z nich pozwoliło mi przenieść się do przedstawianej rzeczywistości, zagłębić się w historie bohaterów i poczuć to, co oni oraz jak oni. 

    To pozycja idealna na letni, wakacyjny czas. Kto wie, może ktoś przeżyje podobną historię do bohaterów i poczuje ducha wakacji? Z całego serca polecam Wam tę książkę i liczę na to, że chętni podzielą się z nami w komentarzach bądź w prywatnych wiadomościach wrażeniami po przeczytaniu jej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...