środa, 21 lipca 2021

„Save us” – Mona Kasten

 


    Jest to trzeci tom serii „Maxton Hall” autorstwa niezwykłej pisarki – Mony Kasten, o której dowiecie się więcej w recenzji pierwszej części serii. Tę książkę przeczytałam w pięć godzin. Muszę przyznać, że to niezły rekrod jak na mnie, szczególnie dlatego, że dzień wcześniej skończyłam czytać drugi tom tej serii. Mimo wszystko jestem tak bardzo zachwycona, że jestem wprost zawiedziona, że historia Jamesa i Ruby tak szybko się skończyła. 

    Przed Ruby i Jamesem najtrudniejsza próba i walka o ich związek. Ruby zostaje zawieszona przez Maxton Hall Collage i cała jej przyszłość staje pod znakiem zapytania. Jakby tego było mało, to wszystko wskazuje na to, że to wina Jamesa. Ten stara się pomóc swojej ukochanej za wszelką cenę, jednak czy nie będzie ona za wielka? Ruby zastanawia się, czy ich związek ma jakąkolwiek przyszłość, a James zastanawia się, czy jego miłość do Ruby nie zrujnuje jej życia. Czy ludzie z dwóch tak bardzo odległych światów mogą być razem? Tego dowiecie się tylko czytając tę książkę.

 „Save us” zabiera nas do małego miasteczka niedaleko Londynu, gdzie nasi bohaterowie stoczą walkę o miłość, sprawiedliwość i szczęście. Czytając tę książkę możemy stać się Ruby lub Jamesem i przeżyć z nimi tę historię. Cała seria, według mnie, jest niesamowicie wciągająca. Autorka przedstawiła ją w dostępny sposób, dzięki czemu czyta się ją niezwykle przyjemnie i szybko. Uważam, że warto sięgnąć i przeczytać tę serię, do czego Was zachęcam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...