środa, 14 lipca 2021

„Save you” – Mona Kasten

 


    Jak już wspomniałam w poprzedniej recenzji, od razu po przeczytaniu „Save me” zamówiłam następne dwie części serii „Maxton Hall”. Tę część przeczytałam w jeden dzień, bo tak bardzo wciągnęły mnie losy Ruby i Jamesa. Ta książka jest drugim tomem serii, która opowiada o losach Jamesa i Ruby.
 
    Po tym, co zrobił James, po tym jak bardzo zranił Ruby, dziewczyna nie potrafi ponownie mu zaufać. Stara się z całych sił zapomnieć o chłopaku i wrócić do poprzedniego życia. Mimo starań, nie udaje się to, bo już nie jest tą samą szarą myszką, co wcześniej. Teraz jej imię i nazwisko zna każdy w szkole. Nie pomaga też fakt, że James nie zamierza odpuścić i stara się odzyskać swoją ukochaną za wszelką cenę. Dręczą go wyrzuty sumienia spowodowane tym, co zrobił Ruby oraz problemy rodzinne. Mimo wszystko nie poddaje się i postanawia walczyć o miłość i spokój. Stara się pokazać Ruby, jak wiele mają ze sobą wspólnego oraz przypomina jej wszystkie szczęśliwe wspólne chwile. Czy mu się uda? Tego dowiecie tylko czytając tę książkę. Moim zdaniem jest fantastyczna. Wciąga nas w swój świat dokładnie tak samo jak pierwsza część. 

    Zachęcam do przeczytania tej książki jak i całej serii tej niezwykłej pisarki. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o autorce serii bądź o pierwszej części, odsyłam do naszej poprzedniej recenzji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Teściowie muszą zniknąć” - Alek Rogoziński

       „Teściowe muszą zniknąć” to czternasta kryminalna komedia pomyłek, pełna zwrotów akcji i czarnego humoru autorstwa wspaniałego @alekr...